Nog 8 dagen te gaan - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Vic Poel - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen te gaan - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Vic Poel - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen te gaan

Door: Vic

Blijf op de hoogte en volg Vic

18 Juli 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Hoi allemaal!
Vorig jaar augustus meldde ik mij aan voor een expeditie naar Zuid-Afrika met Worldmapping. Op dat moment stond mijn aftel-app op meer dan 300 dagen. "Het duurt nog zo lang" en "Ik kan echt niet wachten!" waren uitspraken die zich vaak herhaalden. Maar vandaag (18-7-14) kan ik zeggen dat de tijd echt voorbij is gevlogen en dat ik over precies 8 dagen naar het prachtige Zuid-Afrika vertrek. In de tussen tijd heb ik de groep 2 keer ontmoet en al wat voorbereidingen getroffen. Ook staat er sinds anderhalve week een backpack in mijn kamer, bijna net zo groot als ikzelf, die ik mag lenen voor deze reis (dankjewel Eric!) en heb ik nieuwe camera in mijn bezit waarmee ik een hoop ga fotograferen (en dankjewel oma!). Door middel van dit blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn dagen en avonturen in en rondom Durban (de plaats waar ik verblijf). Ik hoop ook foto's vanuit daar bij te kunnen voegen, maar dat zien jullie dan snel genoeg! Die 9 dagen zijn immers zo voorbij en voor ik het weet sta ik op het vliegveld van Düsseldorf klaar voor vertrek.
Liefs Vic

  • 18 Juli 2014 - 10:39

    Oma Joyce:

    Ik wens je een hele mooie reis, met veel denkwaardige momenten.
    Good Luck lieve Vic en tot 12 augustus.XXXXXXX

  • 18 Juli 2014 - 12:13

    Eva:

    Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!! Heeeel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vic

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 3603

Voorgaande reizen:

26 Juli 2014 - 12 Juli 2014

Zuid-Afrika 2014

Landen bezocht: